Jak można usprawnić zarządzanie procesami w firmie?

Im większa organizacja, tym zarządzanie procesami wewnątrz firmy staje się coraz trudniejsze. Trudno wyobrazić sobie to zadanie bez specjalistycznego oprogramowania. Jednak, nawet najlepsze narzędzia marketingowe, sprzedażowe czy związane z obsługą klienta nie będą w pełni wykorzystywane, gdy będą działać niezależnie od siebie. Jak poradzić sobie z tym problemem?

Salesforce CRM, czyli kontrola nad sytuacją

Rozwiązaniem jest użycie narzędzia, które pozwala skuteczniej zarządzać relacjami z klientem. Takim oprogramowaniem jest Salesforce CRM, czyli system ułatwiający analizę przebiegu kontaktu z klientem, jego częstotliwości i finalnych efektów sprzedażowych. CRM znacznie ułatwia nie tylko pracę handlowców, ale i Account Managerów. 

Dlaczego właśnie Salesforce?

System Salesforce cieszy się popularnością wśród użytkowników od dwóch dekad, do czego przyczynia się jego kompleksowość. Pozwala on bowiem na zarządzanie sprzedażą, marketingiem do klienta indywidualnego i biznesowego, obsługę klienta i zarządzanie relacjami. Jednocześnie charakteryzuje się wysoką elastycznością i można dowolnie dostosowywać go do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa. Na wysoką funkcjonalność przekłada się między innymi dostępność ponad 3500 dodatkowych aplikacji. Co ważne, z tego systemu można korzystać wygodnie także na urządzeniach mobilnych, co zapewnia swobodny dostęp zarówno z centrali przedsiębiorstwa, jak i tabletu, w którym posługuje się pracownik współpracujący z klientami.

Liczby nie kłamią

Skuteczność systemu Salesforce najlepiej udowadniają liczby. Badania pokazały, że jego wdrożenie przynosi średni wzrost ROI na poziomie 75%, a także wzrost sprzedaży o 1/4. To mocne argumenty, by – kiedy przedsiębiorstwo rośnie i zarządzanie procesami staje się skomplikowane –zgłosić się do doświadczonego partnera Salesforce na polskim rynku, na przykład Craftware, i poznać możliwości tego systemu. Jego wdrożenie przełoży się na zwiększenie zysków i bardziej elastyczne zarządzanie procesami wewnątrz firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here